Σκέπτομαι-Επιλέγω-Δημιουργώ


"σκέπτομαι-επιλέγω-δημιουργώ " art project 40 ημερων

 ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΜΕ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ



Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 08 των Εικαστικών μαθημάτων 
που διδάσκουν 
 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 
συμμετέχουν 
ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥΣ 
στη δράση με τίτλο

"σκεπτομαι-επιλεγω-δημιουργω " art project 40 ημερων

από 27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ εως 30 ΜΑΪΟΥ

Το project αφορά στην ανάρτηση  των εικαστικών έργων των μαθητών 
και είναι 6η ενότητα της σειράς των
 art projectς: Η Τέχνη στη Σχολική Αίθουσα




Τα έργα των μαθητών μας είναι: 

ζωγραφισμένα έργα σε χαρτί ή σε καμβά

γλυπτά σε οποιοδήποτε υλικό, 

κατασκευές, 

εικαστικές δράσεις (καταγεγραμμένες ως βίντεο ή ως φωτογραφίες) 

ή ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες





    Ο σκοπός του project είναι η ενεργή συμμετοχή 

κάθε μαθητή σε ένα διάλογο για την Τέχνη 

με πιο απλά λόγια θέλουμε
 Μέσω του ιστότοπου να παρουσιαστεί η δημιουργικότητα των μαθητών κατά την ώρα των Εικαστικών, να προβληθεί το μαθητικό εικαστικό έργο, είτε αυτό είναι ομαδικό είτε αυτό είναι ατομικό, και να φανεί ότι η εικαστική δημιουργία είναι ένα εργαλείο 

α. ανάπτυξης της αντίληψης του μαθητή



β. ανάπτυξης της ικανότητάς του να παίρνει αποφάσεις (ο μαθητής επιλέγει μεταξύ πιθανών λύσεων για κάθε εικαστικό ζητούμενο-άσκηση), 



γ.  ανάπτυξης της κριτικής σκέψης του μέσω αυθεντικών καταστάσεων (κάθε εικαστικό ζητούμενο-άσκηση εκκινεί από πράγματα και γεγονότα της πραγματικής ζωής και καλεί στην αναγωγής του σε εικόνα).



                            ►    Οι στόχοι του project είναι:
  • Να δημιουργηθεί εικονικός διάλογος μεταξύ των μαθητών διαφορετικών ηλικιών, διαφορετικών σχολείων και διαφορετικών Νομών
  •  Να ενισχυθεί ο μαθητής στον προσδιορισμό της θέσης του μέσα από το δημιουργικό του έργο, στη μαθητική κοινότητα
  • Να εμπλακεί ενεργά ο μαθητής στην Τέχνη πέρα από τα στενά όρια του μαθήματοςεπικοινωνώντας το έργο του με τον κόσμο
  • Να γίνει το μαθητικό έργο Τέχνης μέσο ανταλλαγής ιδεών 
  • Να διευρυνθεί η αντίληψη του μαθητή για τους τρόπους επικοινωνίας μέσα από το διαδίκτυο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου